Klantenservice

Garantie

Heb je een e-bike bij ons aangeschaft? Dan heb je recht op de garantie. Onder deze garantie vallen alleen defecten die veroorzaakt zijn door een productiefout. Soorten garantie waar je recht op hebt:

Wettelijke garantie → je ontvangt op jouw aankoop de wettelijke garantie. Dat houdt in dat een product moet voldoen aan wat jij als consument kunt verwachten van het product. Dit staat allemaal in de wet vastgelegd.

Fabrieksgarantie → naast de wettelijke garantie heb je ook recht op fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant waarvan wij de e-bike verkopen: wij volgen de richtlijnen en voorwaarden van het merk.

Lees per fabrikant de garantievoorwaarden:

 

Watt Mobility

Klever

O2 Feel

Brinckers

Popal (download de algemene voorwaarden)

Ostrischoo

Stromer

Service en onderhoud

Onderhoudsbeurt

Om je garantie te behouden is het belangrijk je elektrische fiets goed te onderhouden. We raden daarom aan tussen 3 en 5 maanden na ontvangst van je fiets een servicebeurt te laten uitvoeren. Neem contact met ons op om een afspraak te maken voor de servicebeurt!

 

E-bike accu

Een van de belangrijkste onderdelen van je e-bike is de accu. Wil je weten hoe je deze het best kunt opladen en bewaren? Fietsenwinkel.nl heeft een aantal bruikbare tips & tricks voor je op een rijtje gezet!

 

Contact ons

Neem contact op met onze klantenservice via [email protected], de chat of bel ons direct!